Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Úterý Leden 10 21:35:37 CET 2023

U těch trubek 10x1 je vnitřní průměr 8mm a kontaktní plocha je kolem
dokola. U tenkostěnných trubek by šlo jít s průměrem dolů. U těch běžně
dostupných je nižší rozměr 8x1 a to už je vnitřní průměr jen 6mm. A to
už je málo. Na metrové délce by se to už také bez podpěr asi výrazně
prohýbalo. A i u těch 10mm trubek to klade proudění celkem velký odpor.
Uvažoval jsem nad různými konstrukcemi. Na zkoušku ale nakonec zvítězil
ten trubkový. Jednak je konstrukčně celkem jednoduchý a také proto, že
jsem měl ve stěně k dispozici již připravený otvor. Stačilo jen odřezat
původní ventilační rouru.

EH