Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 10 11:14:21 CET 2023

Baví mě dělat automatická hejblátka, nejlépe CNC.
Tak bych na to vyrobil automatickou ohýbačku. Z jedné strany by do toho
lezl tenký hliníkový plech v roli, z druhé strany by z toho lezl
trapézový profil.
Ten by se pak jen smotal a zastrčil buď do vnější trubky, nebo do nějaké
křížové konstrukce.

Tenký hliníkový plech, dodávaný v návinu, by se snad dal sehnat.

PL