Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Úterý Leden 10 09:44:56 CET 2023

Neuvedl jsem, že trubky mám hliníkové. Z mědi bych to do daného místa
snad ani nedokázal dát, jak by to bylo težké. Al 10x0,3 by mohly být
ideální. Mělo by to větší průtok a bylo by to výrazně lehčí.

EH