Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

jurp jurp na volny.cz
Úterý Leden 10 09:43:59 CET 2023

Tak ono by stacilo nastrihal Al/Cu plech (dle ceny) na obdelniky.
Na 2 protilehlych stranach udelat ohyb ~10mm a vyrobit si takove U.
Ty skladat na sebe a kazde druhe otocit o 90st. Na strane tech ohybu
Cu zaletovat, Al zalepit epoxidem a mame jednoduchy krizovy vymenik.
To by slo udelat i doma, nebo plechy nechat vyrobit vcetne ohybu napr. v Idilne.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.