Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

jurp jurp na volny.cz
Úterý Leden 10 08:39:20 CET 2023

Cu neporadim. To je tak na poptavku nekde u vyrobce.
Ale vcera jsem zahlednul v polske Castorame tenkostennou mosaznou trubku 8*0.5.
Tak jsem si rikal k cemu by se mi hodila a nechal jsem ji tam stat.
A jak se divam, da se sehnat i u nas. Ted jen otazkou, zda mensi tloustka
vykompenzuje horsi tepelnou vodivost.

Tl. 0.8mm se pouziva v chladarine, ale zase to jsou trubky mekke v kotouci.
Takze narovnat je, bude dost problem.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.