Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

Kaliciak, Richard hw.kaliciak na fn.de
Pondělí Leden 9 13:51:58 CET 2023

Dobry den,

na tuto temu (vetranie s ohladom na rosny bod a znizovanie vlhkosti)
vysiel pred rokom clanok v MAKE:
https://www.heise.de/select/make/2022/1/2135511212557842576

Ak by sa nezobrazil cely a bol by zaujem o cely clanok, tak mozem
jednotlivcom preposlat PDF.

Zdravim
Richard Kaliciak

Dňa 07.01.2023 o 17:57 Petr Labaj napísal(a):