Re: Trafo - napětí na prázdno / při zatížení

Neděle Leden 8 17:51:26 CET 2023

Asi nejlíp tu charakteristiku odměřit :-( možná v něčem nasimulovat? To
trafo má mimo vnitřního odporu taky rozptylovou indukčnost, na sekundáru
jí změříte při zkratovaném primáru. Pak vám teprv nějaká simulace bude
dávat rozumné výsledky.

Anděl