Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 8 09:48:24 CET 2023

Děkuji za nabídku, vážím si ji.
Ale tak moc obtěžovat nechci.
Já jsem si naivně myslel, že taková věc přece musí existovat. A že to
tedy bude ta snazší cesta.
Ale zřejmě ne.

Takže nakonec nějaká HW cesta bude asi průchodnější.
Já pro Android programovat neumím. Ale jednochipy celkem jo.
Tak asi koupím dvě vlhkostní čidla (zřejmě BME280 od Bosche) a slepím s
tím nějaké zařízení.
Jedno čidlo ven, druhé dovnitř.
Na displeji pak vnější a vnitřní hodnoty, a k tomu ty přepočtené a
doporučení větrat/nevětrat.

Při tom blbnutí s vlhkostí jsem si uvědomil, že asi nastal čas koupit si
aspoň nějaké aspoň malé rekuperační větrání.
Při nízké vlhkosti pocitově nevadí ani o dost nižší vnitřní teplota.
No a tak potom ten udělaný měřák použiju pro adaptivní řízení té rekuperace.
Ony sice ty rekuperační jednotky většinou nějaký automatický režim umožňují.
Ale když já víc věřím vlastnímu měření a řízení, než nějakým blackboxům.

Díky všem za odpovědi. A Tobě za nabídku zvlášť.

PL