RE: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Leden 8 00:44:26 CET 2023

Tak mi (normálně mimo konferenci) pošli slovně ty výpočty, které chceš pro ty jednotlivé případy provádět, ať to nemusím studovat a vymýšlet. A nějaké další informace jako počty desetinných míst, jak to má vypadat, jak to chceš ovládat apod. Já ti tu aplikaci ve volné chvíli udělám.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, January 7, 2023 9:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

4 vstupní políčka, jedno výstupní.
Vstupy:
vnější teplota, vnější Rh
vnitřní teplota, vnitřní Rh

Vnější teplota a Rh musí být zadáno vždy.
U vnitřních:
- je-li zadána teplota a ne Rh, program počte, jaké Rh bude mít vnější vzduch po vpuštění dovnitř a zahřátí na vnitřní teplotu (tedy jaká bude vnitřní vlhkost po vyvětrání)
- je-li zadáno Rh a ne teplota, program spočte, při jaké vnitřní teplotě dosáhne vzduch to zadané Rh
- je-li zadána vnitřní teplota i Rh, program řekne, jestli se vyvětráním vlhkost sníží nebo zvýší

PL