Re: [OT] levoruká myš

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 6 14:04:19 CET 2023

Já bych jim doporučil, aby se levák přeškolil na pravoruká tlačítka.
Případně rovnou na myš vpravo.
Čas od času možná budou potřebovat dělat i někde jinde.
Nebo naopak někdo bude potřebovat dělat u nich (třeba nějaké dítě jako
technický suport).

Já jsem pravák, ale před nějakou dobou jsem si přehodil myš vlevo.
Cílem bylo zlepšit motoriku a šikovnost levé ruky.
Napřed jsem si tlačítka otočil. Ale právě proto, že to bylo složité s
kompatibilitou s jinými lidmi, jsem si je zase dal pravoruce.
Výsledkem je, že dneska jsem bez problémů schopný dělat s myší v pravé i
levé ruce, v levo- i pravostranném uspořádání.
A protože občas dělám současně na dvou počítačích, tak pak mám v jednu
myš v levé a jednu v pravé ruce.

Cvičení nové dovednosti (přeškolení-se na jiný typ myši) prý mimo jiné
pomáhá jako prevence proti Alzheimerovi.

PL