[OT] upgrade win7->win10

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Leden 6 11:50:30 CET 2023

Ano, to potvrzuji, ta stará Core2Duo, když s tím začali už nestíhají. Se
mi zdá, jako by to v tom OS bylo nějak podmíněné, že zjistí starý CPU a
nějak ho zadře.
Měl jsem na mysli ty Nkové Celerony, Pentia apod. tohle jsou jiné
procesory než běžné Core a nedají se spolu srovnávat podle počtu jader a
frekvence.

Martin Hanek