[OT] upgrade win7->win10

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Leden 6 11:40:59 CET 2023

Co mám zkušenost tak starší dvoujadra (nějaké to plnohodnotne C2D) už
nejsou nic moc (mozna az na nejake to Extreme, ale to ma zase celkem velkou
spotrebu v porovnami s modernimi CPU). Treba aktualizace jsou na C2D
utrpeni i s 8GB pameti a SSD Samsung. Navíc ten slabsi procesor je pořád
něčím zaměstnán a běžně i když nic neděláte tak je zatížen třeba na 30%
(moderní CPU si v porovnání s tímto jen tak lehce "drnkne" a je v klidu).
Nema to proste potrebny výkon. Ne ze by se to nedalo používat, ale už to
lapá po dechu. Pro pohodlnější práci to chce řadu "i" alespoň 3. nebo 4.
generace a samozřejmě lepší SSD (rozdíl v rychlosti je celkem veliký oproti
low endu).