[OT] upgrade win7->win10

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 5 10:44:27 CET 2023

Legální získání licence Win10 z Win7 bylo v době, kdy MS tvrdil, že máme
čas na legální aktualizaci.
MS to nezařízl (prý ani nemůže), ty upgrady technicky fungují i dnes,
ale legální už nejsou. Ty upgradované Win10 fungují, nebude s nimi žádný
problém a doma Vám to nikdo kontrolovat nebude.
Není pravda, že je potřeba upgrade. Normálně vezmete poslední instalačku
Win10 , zadáte licenční číslo Win7/Win8/Win8.1 a máte čistý, nový,
licencovaný systém Win10 s digitální licencí.
Technicky OK, licenčně ne.

Martin Hanek