Re: Nacvakávací proudová sonda

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 2 12:15:06 CET 2023

Však jsem psal - základní pomůcka každého elektrikáře, tj. izolačka.
Nebo čínská metoda - zakápnout tavnou pistolí. Pak by to bylo mechanicky
úplně dokonalé.

Dělají se i senzory magnetického pole na jiných principech. Zřejmě MEMS.
Měl jsem kdysi nějaký takový integráč od Analogu, který uměl fungovat
jako magntický kompas, nebo se montoval někam do motoru pro měření polí
tam atd.
Chtělo by to nějaký pokus.

A ještě poznámka: já jsem nenavrhoval použít přímo ten ACSxxx.
Jen jsem psal, že uvnitř to bude řešené podobně, tady jen přiloženou
Hallovkou k vodiči.

PL