Re: Nacvakávací proudová sonda

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 2 11:08:44 CET 2023

Pro začátek bych prostě tu Hallovku izolačkou přimotal k tomu drátu.
Takže mezi drátem a chipem bude jen izolace drátu a tloušťka pouzdra.
Pokud by to fungovalo, tak pak nějaké plastové nacvakávací pouzdro,
které to definovaně k sobě přitlačí. Buď 3D tisk, nebo třeba nějakou
kabelovou úchytku a podobně.

PL