Re: Nacvakávací proudová sonda

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Leden 2 10:52:44 CET 2023

Tam má výrobce výhodu, že čip má opravdu blízko u drátu a ten je v dané
oblasti relativně tenkej.

Když to udělám já, bude čip min. 4 mm od povrchu drátu, vlastně spíš 6,
protože drát má bejt v rovině čipu a ten není na kraji pouzdra, celkem
teda třeba 8 od středu drátu. Když se to celý bude plácat na železným
plechu a okolo bude poskakovat drát s druhým směrem, tak mám docela
pochybnosti. Řešením by bylo, udělat okolo plastovej špunt velikosti 30+
mm, ale do něj se zas už vejde i ten toroid.

I když, možná kdybych udělal plastovej držák pro dva dráty a měřil mezi
nima...
Ale když už takovou konstrukci, tak tam rovnou můžu dát malinký E-E a
bude silnější pole a větší jistota.

PH