Automaticka prepinaci krabice dvou napajeni 230V~

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Únor 27 10:45:54 CET 2023

A potom pozor na malych certikov - napr. na dobu prepnutia medzi vetvami
napajania...
Pre vacsie vykony to nemusi byt mikrorele a doba prepnutia moze byt pre
zariadenia, ktore su ako zataz nekaceptovatelna.

Dodo

po 27. 2. 2023 o 10:20 <jozem na volny.cz> napísal(a):