senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem)

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Únor 26 17:24:46 CET 2023

S tou aplikací Mi Home tady asi 2 hodiny bojuju a nějak se mi to
přestává líbit.
Nastavil jsem region "Czechia" a tyto teploměry najde a spojí se s nimi:
https://www.aliexpress.com/item/1005001626975979.html
Jenže s tímto budíkem se ani za nic nespojí a nenajde jej:
https://www.aliexpress.com/item/1005001391729019.html

V seznamu BT zařízení v mobilu je vidět, takže vysílá. Prohledal jsem
kde co a někde jsem našel, že když je problém, tak "přepni na čínu".
Přepnul jsem location v aplikaci na "China mainland", aplikace mě
upozornila, že o vše přijdu, to se stalo. Potom jsem musel zadat znovu
login a heslo, dlouho se logoval na servery do číny.
Po přihlášení jiný vzhled, nějaké reklamy, vše co jsem měl uložené je
pryč, ale najde i ten budík! Připojil jsem se k němu, vše nastavil, ok.

Vrátil jsem location na Czechia, znovu se přihlásil a samozřejmě se mi
načetly čidla co jsem měl předtím, budík tam není. Tak kdyby někdo taky
bojoval.

Martin Hanek