senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Únor 25 17:26:26 CET 2023

Ahoj,

jenom pro informaci. Dnes jsem experimentoval s levnými bluetooth
senzory teploty a vlhkosti (v mém případě s e-paper displejem). Mám tu
jeden koupenej tady a jeden z číny. S defaultním software uznávají
nějaké regiony, takže origo aplikace se dožaduje toho, aby aplikace byla
přeplá do správného regionu. Takže nevidím oba senzory současně. Co je
ale zvláštní, tak aplikace je úplně jiná. To že v čínské verzi je víc
reklam na divné produkty bych čekal, to že čínstá toho víc hlásí mne
zase tak moc nepřekvapilo (viz odkaz na konci), ale že i uspořádání
grafů je jiné, to jsem nečekal. V čínské verzi jsou grafy větší, takže
se musí scrolovat. V české verzi si mohu po grafu tahat "zaměřovací
kříž", který ukazuje v legendě hodnotu pro daný čas. V čínské verzi mám
jen aktuální den a nemohu se podívat na předchozí dny. Jen aktuální den
a pak aktuální půlrok. Moc nemá cenu řešit co je všechno jiné, co mi ale
nejde do hlavy je, proč je to jiné. Komu by se chtělo v rámci jedné
aplikace dělat několik engine na kreslení grafu? A spoustu jiných věcí v
rámci jednoho UI. Mění se skoro všechno. Moc to prostě nechápu.

Jen tedy upozornění - pokud senzory chcete používat jak jsou, tak se
zamyslete pro jaký region se rozhodnete.

Jo a aplikacím třetích stran jsou regiony jedno, ale zase ne vždy
podporují všechny funkce. Tedy neumí nařídit hodiny, nebo neumí přečíst
uložená data a tak.

https://www.idnes.cz/mobil/tech-trendy/mobil-cina-vyrobci-spyware-oneplus-xiaomi-oppo.A230213_144858_mob_tech_oma?zdroj=mobil_hp