Re: [OT] Plátce DPH na Slovensku, pouze služby

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Únor 25 21:08:27 CET 2023

Domnívám se, že se jedná o identifikovanou osobu neplatce dph,
kde dostane DIC a plati za sluzby z ciziny......

Více

https://www.jake-james.cz/blog/identifikovana-osoba-neplatce-dph

Zdeněk Aster

---------- Původní e-mail ----------
Od: snail <snail na snailinstruments.com>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 25. 2. 2023 19:23:00
Předmět: [OT] Plátce DPH na Slovensku, pouze služby
"
Mám zákazníka ze Slovenska, objednal si v listopadu zboží, uvedl DIČ pro
DPH, VIES zhodnotil DIČ jako platné, adresa souhlasí, poslal jsem mu teda
zboží osvobozené od DPH, uvedl ho v daňovém přiznání k DPH i v souhrnném
hlášení. Teď chce ale fakturu včetně DPH, že prý je plátce DPH jenom na
služby. Ale nikde jsem k tomu "plátci jenom na služby" nic nenašel, spíš
naopak.

J. Hanzal