Odroid C4

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Únor 25 20:10:50 CET 2023

Zdravim, rad bych prenesl nejake sitove sluzby (wireguard, traefik,
adguard, mozna par dalsich - vse v dockeru) na jiny SBC. RPi jsou za
smysluplnou cenu nedostupne, tak uvazuji o Odroid C4 (zda se mi podobne
vykonny za podobnou cenu). Podotykam, ze mam velmi male zkusenosti s
linuxem  - tak to pri radach mejte prosim na pameti. Moje otazky si
dovolim 'zhrnout' na konci mailu:)
Vzhledem k pouziti (a me nezkusenosti) bych asi volil Ubuntu Minimal 20.04
LTS (v1.2).
Ve svych RPi vidim, ze jsou na kernelu 5.1x, ten odroid 4.9. Jak velky je
to problem?
Bude mi stacit 8GB eMMC karta? (vetsi ted v rpishop nejsou) Je mozne
prechazet mezi eMMC a SD kartou? (napr. zacit na SD a az bude eMMC, tak to
'jen zkopirovat'?)

Otazky:
1) mate nekdo zkusenosti? Network performance?
2) je kernel 4.9 problem?
3) Bude eMMC 8GB stacit?
4) Je mozne prechazet mezi eMMC a SD?
5) Zkusenosti s zivotnosti SD?