Re: Kvízové soubory

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Únor 25 18:38:22 CET 2023

 >teda nevím co je přesně to cs_CZ :-)

Vlevo je jazyk, vpravo je region. U nas je to jedno, tou nasi
hatmatilkou se jinde nemluvi, ale napr. en_us, en_gb, en_au apod. muzou
mit stejny jazyk, ale jina regionalni nastaveni.

Porovnejte si treba
https://www.localeplanet.com/icu/en-US/index.html
https://www.localeplanet.com/icu/en-AU/index.html

J.