Re: Kvízové soubory

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 25 18:25:49 CET 2023

V tomhle případě byl možná ještě problém s konzolí ve Spyderu, nebo
jakém python GUI, co používá ten kolega. Já z toho viděl jen screenshot,
kde byly řádky se zmršenými mikrometry a končilo to řádkem obsahujícím
zmršený text "Technická univerzita v Bratislavě", nebo tak nějak a pod
tím error na fileOK.write. A pak další screenshot, kde byly červeně
zakroužkovány zcela nesouvisející části kódu, že prej mu tam Spyder
hlásí ňákej warning:-)

Tady u mě doma, na w11 CZ je výsledek dle očekávání ('cs_CZ', 'cp1250')
teda nevím co je přesně to cs_CZ :-)

Jinak je s těma lokalizačníma věcma zábava. Třeba ve starém VB6 jsem
používal vychytávku, že když se do textového pole pro čísla píšou
diakritický písmenka, tak to místo nich píše čísla co jsou na dané
pozici na CZ klávesnici. Pak mi někdo říkal, že můj program je jedinej,
ve kterém mu jdou na NTB napsat čísla a že mu jejich správce tvrdí, že
takhle to nemůže jít:-)

A teď jsem zas začal v CLR programech používat opravu stringů před
konverzí na float, kdy tam najde , nebo . a když tam jsou, podívá se co
vznikne konverzí 0,1 na string a znamínkem z toho dotyčný oddělovač
nahradí:-)

No a pak si ještě pamatuju, že Mentor měl někde v nastavení oddělovač
tisíců, ale ne nastavitelnej, jen ho vzal z windows. Pak ho ovšem
kontroloval a mezera se mu nelíbila a to okno nešlo zavřít:-)

PH