Re: OT kultura technickej dokumentacie vs. korporatny dizajn, was: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Únor 24 11:40:33 CET 2023

Mám za to, že patkové fonty jsou jedny ze standardních, dobře čitelných.

A že zvyk je nepoužívat v technické dokumentaci je přežitek z doby, kdy
se vytvářela technickým perem a tuší, protože by to bylo pracné, často
by se zapatlala šablona, pak by se to celé upatlalo a muselo předělat:-)

PH