Re: OT kultura technickej dokumentacie vs. korporatny dizajn, was: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 24 11:22:44 CET 2023

:-D

Ale pozeram ze to nie je tym novym look and feel a ze onsemi to takto ma uz
davno.

Ale rozhodne to teda nezdedili od motoroly ani od fairchildu.

Nahodne som poklikal po zbierke DS a zistil som, ze AD ma cely DS v
patkovom fonte. A takto dodatocne som si uvedomil, preco sa mi tak zle
pracuje s AD obvodmi... :-)

wek