Merak z Ali - Aneng 621A

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 23 12:31:43 CET 2023

V rezimu Auto...v podstate vse do sekundy...zkousel jsem tedy maximalne
DC 50V. Tech 50V jsem meril na digitalnim zdroji, kde problikavala
shodne jak na zdroji tak na meraku 50.00/50.01V.
Rezim "zkrat" je okamzity...neni tam zadna zretelna prodleva.

Co je suprovy je ten "cuchaci" rezim - uz jsem si nasel draty v
panelech. Kabel bez proudu pod napetim to nacuchne na cca 15cm. Pro
zajimavost digitrony na 50cm. :-)

RV