Merak z Ali - Aneng 621A

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 12:15:17 CET 2023

  Máme ho v práci a co je úplně zoufalé to pípání. Nedá se to vypnout/
nevíme jak. Zatím to odolává kuchnutí a znetvoření pípáku, neboť je v
záruce.
Stačilo by o 20dB méně jen takový náznak pípnutí. Na druhé straně chápu, že
to potvrzení stisknutí je potřeba nějak indikovat. Ale takhle opravdu ne.
Mohlo by to klapat, nebo tak něco.
To pak člověk s tím dělá hodinu a zbytek dne mu pípá v hlavě. Příjemnější
mi přijde i pípák u kasy v Lidlu.
Mě osobně vadí dost podstatně  i ty zdířky zespodu/spodní hrana. Běžně
jsem schopen v zápalu boje  jednou rukou z měřáku, který má zdířky
"normálně"  banánek vyndat a zastrčit jiný bez toho, aniž
bych musel měřák držet v ruce, otáčet atd..  Tady je to unikum... všechno
pustit a věnovat se naplno přezdířkování. Naprosto nevychytané, nevím, co
tím desingér chtěl říct.
Už jsem "tunil" origoš kabely k tomu, bylo třeba nožem  víc obnažit a
naostřit hroty.
Jo a část pravé horní části displeje je po cca roce  taková zahnědlá -
nejspíš vada. Ale ničemu nevadí čitelnost OK, navíc to asi postupuje
souměrně dolů po celé ploše,
takže až to zahnědne celé, bude to OK.
 Jednou  měněná ta proudová pojistka, ta plechová objímka pro ní se určitě
příště rozpadne je z nějakého perníku. A bateka ( lipol pytlíček  ) už je
tam druhá.
Původní se nafoukla. Je to typ 403450  mají třeba zde:
https://www.batimex.cz/lp403450-700mah-2-6wh-li-polymer-3-7v-3997
Jinak OK, dále už samá pozitiva a sociální jistoty.
Já odobně bych si to asi nepořídil, (mám jiný) ale s nastupujícím věkem a
zhoršování zraku je možné, že až se ve firmě bude za pár let za pár korun
prodávat v rámci obměny, vezmu ho :-)