Re: [OT] Re[2]: PCB z Číny a celní řízení

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Únor 22 18:56:28 CET 2023

a neni to jedno co to bude ? uz jenom, ze mam 8 vrstev a 2 dolace :-)
trochu hloupe je, ze to musite lidem rikat, "je tam 8 vrstev" a stejne
se moc divit nebudou, protoze a na co jako ?  :-)
jako technici to mame s tou radosti dost nekompatibilni s okolim .
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín