Re: [OT] Re[2]: PCB z Číny a celní řízení

Středa Únor 22 18:51:26 CET 2023

Zkousel jsem tam ruzne konfigurace, asi dobre na speciality ale nechaji
si to dobre zaplatit. Zaklad mi tam prijde o neco drazsi. JLC ted 8
vrstev 50x50 za $2, marne premyslim, co tam takoveho zkusit udelat. Asi
ty spinaci moduly s mosfetama zkusim miniaturizovat a udelat osmivrstve,
at to dobre vede ;-)