Re: [OT] Re[2]: PCB z Číny a celní řízení

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 22 18:10:35 CET 2023

Navážu na tohle téma :  Jeden známý mi doporučil tuhle firmu, hlavně kvůli
tomu, že umí i ne-standardní materiály a různé barvy základní desky.
https://www.pcbway.com/

Nemáte s tím někdo osobní zkušenost  ?  Já teď momentálně žádné desky
nepotřebuju, takže nemohu vyzkoušet.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW