[OT] Re[2]: PCB z Číny a celní řízení

Martin Locker locker na vosrk.cz
Středa Únor 22 18:01:15 CET 2023

Zdravím,

jen info. Minulou neděli 12.2. jsem objednal PCB (viz. níže), ve středu bylo vyrobeno a ve čtvrtek to bylo převzato dopravcem.
Dnes mi to dorazilo. Od objednání tedy 10 dní.
Dovolil bych si tentokrát vyjádřit poděkování České poště, nadstandardní služby. Včera ve 12 převzato od DHL,
prošlo to vyměňovací poštou a dnes (u nás "na vsi") v 13.15 mi volal pošťák, že mi přivezl balíček (jestli jsem doma). Byl jsem v práci a tak jsem mu řekl ať to nechá na poště. A on jestli pracuji v místě, že by mi to dovezl. Dělám cca 1 km od domu a on, že tam za čtvrt hodiny bude.
A opravdu po 16 minutách telefon, že je na místě.
Po šílených zkušenostech s DPD, které mi doručilo balík za 25.000,- na jinou adresu a předalo to první náhodné osobě - 2 dny jsem ten balík naháněl, než jsem zjistil, kde skončil.
Tedy palec nahoru (jsem rád, že mohu vyjádřit i pochvalu).

Martin Locker

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Martin Locker (locker na vosrk.cz)
Datum: 13/02/2023 17:10
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: PCB z Číny a celní řízení

O víkendu jsem objednával u JLCPCB.
Je tam částka za DPS, dopravu (EuroPacket - řeší placení DPH) a nakonec ti naúčtují VAT (DPH), které se spočítá z těch dvou částek. To se objeví až před placením (každý cílový stát to má jinak).
Zatím to vždy přišlo přímo na dodací adresu.

U mě $7 DPS, $13.93 doprava EuroPacket, $4.40 DPH = celkem $25.33

Martin Locker