Re: Blikátka pro oživení modelů AR 2/23

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 22 13:32:08 CET 2023

Mám zelené led které při 50 mikroampérách svítí velmi dobře.  Ze 3 V 10k
odpor. Ve tmě by se dalo říct že pro orientační účely až zbytečně moc.
Viditelné světlo je již při proudu 2 mikroampéry. Při jedné miliampéře to
již použitelné není oslňuje to...
U zelených  LED je důležité to že lidské oko je vnímá jako intenzivnější
světlo protože oko má mnohem více zelených receptorů.