Re: Blikátka pro oživení modelů AR 2/23

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Únor 22 12:55:15 CET 2023

Tak ideál je zelená 555 nm, 100% účinnost a máme 683 lm/W.
Když se tam dá zelená s 50 % účinností (to může bejt i čínská 0805 z
Ali), tak má přes 300 lm/W, tedy bude svítit 3x víc než slušná bílá.

Kdysi mě to zaskočilo, dal jsem k ní 1k z 5V výstupu. To bylo pekelný,
nešlo ladit sw,  musel jsem jí pečlivě celou začmárat černou fixkou:-)

Tipuju, že 60 µA bude při slabším večerním osvětlení trochu vidět a
blikání bude asi použitelně viditelné.

PH