Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Únor 22 01:31:55 CET 2023

> Že je potřeba nezávisle zálohovat je jasné.
>
> Ale pak je tu čistě praktická stránka. Když si na další počítač
> nainstaluju dejme tomu Thunderbird, nastavím si tam maily a za půl
> hodiny v něm jsou všechny zprávy stejně jako na ostatních počítačích.
> Když si nainstaluju program Datovka, musel bych si ty starší zprávy do
> níěj ručně nakopírovat. Ani nevím, zda to jde.
>
> A zatížení serveru?
> Nepochybuji o tom, že zvládnout "mnohačetný paralelní přístup k velkému
> počtu záznamů" není jednoduché. Asi proto se taky mail od Seznamu jednou
> [...]

Dobrý večer,

pokud jde o servery Seznamu (nebo jiného freemailu), je třeba vzít v
úvahu i to, že to je negarantovaná služba; nicméně nemám žádné
relevantní údaje k tomu, abych dokázal srovnat Seznam a datové schránky.

Pokud jde o Datovku, tam je to jednoduché. Při přechodu na jiný počítač
prostě zkopíruji adresář Datovky (používám portable verzi), nastavím
adresáře pro In a Out zprávy a je vymalováno. Teď jsem to zkusil, sakum
pikum mi to vzalo asi 3 minuty. S reinstalací TB je to nesrovnatelné.

jf