Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Únor 21 21:08:59 CET 2023

No kdyby ty zprávy mizely po 5 letech, tak by to sice nebylo dokonalé,
ale nebylo by to tak na první pohled absurdní, jako když mizej po pár
měsících.

Tedy úplně logické by bylo, kdyby nemizely, ale jen by se u nich změnil
nějaký status, že teda už nejsou autorizované. Ale dál by se zobrazovaly
na původním místě.

PH