Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Únor 21 23:02:46 CET 2023

No já to chápu a soucítím. Občas, když musím odpovídat na dotazy
zákazníků, kteří našli např. nějakou chybu v našem API, nebo musím
vysvětlovat něco, co bylo od začátku nelogické, ... To pak ocením, když
cestou z práce potkám nějakou skupinku lidí, od kterých se line libě
vonící kouř a jsou ochotni se podělit:-)

PH