Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Únor 21 22:05:16 CET 2023

No tu používám taky. Ale nelíbí se mi to mizení zpráv. Ony sice úplně
nemizí, ale už to není ten původní souvislý seznam, který chci.

Prostě mi tam chybí nějaké zaškrtávátko, jako "Archivované zprávy
zobrazovat v přijatých".

PH