Re[2]: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Vladimír newlad na centrum.cz
Úterý Únor 21 21:07:20 CET 2023

Možná to znáte, možná ne, tak než to o půlnoci zanikne :-)
Na DS používám https://www.datovka.cz/cs/
Schránek tam mohu mít kolik chci, všechno mám uložené v PC a zálohované,
a existuje i v portable verzi.

Nevím, jestli má nějaké proti, já jsem zatím nic nezjistil.

VN