Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 21 20:02:28 CET 2023

Zkuste si precist treba tento dokument

https://www.mvcr.cz/soubor/konverze-elektronickych-a-listinnych-dokumentu-prakticky-pruvodce-a-radce-urednika.aspx

Dokument je i navod o vaseho vysavace, presto si dovolim tvrdit, ze u
nej neni dulezita "pravost" jako treba u vypisu z katastru, kterym se
pujdete ohanet treba k soudu.

Dokument odeslany datovou schrankou napriklad nemusite nijak dal
podepisovat...vcera kdyz jsem posilal tu zadost tak jsem jim poslal jen
el. vyplnene PDFko a kolonku podpis nechal prazdnou...neni to totiz treba.

Pokud vam nekdo posle mail a v nem PDF, ktere si vytisknete neni to
uredne overena kopie...tedy ona konverzni dolozka, kterou stat zarucuje,
ze listinny original je identicky s elektronickym dokumentem.

RV