Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 21 18:57:28 CET 2023

To je ale evidetne nepochopeni rozdilu mezi mailem a DS. Zprava poslana
pres DS ma status uredniho originalu...proto jsou predmetem zaslani DS
vlastni dokumenty a nejake telo zpravy s nicim nesouvisi a neni na nej
bran zadny zretel. Navic ani vytisteni te DZ neziskate doklad
odpovidajici originalu...bez provedeni konverze z el. formy do listinne
je to jen car papiru.

U el. dokumentu je nutne pravidelne prerazet casova razitka ...to se
prave deje v datovem trezoru. To je i duvod proc je datovy trezor
zpoplatnen.

Jak jsem psal vyse vlastni text neni predmetem datove zpravy a tudiz je
zbytecny.

RV