Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Únor 21 18:44:03 CET 2023

jen v ramci hlasovani :-)
- casove omezeni = tragedie.
- pouziti na neco jineho nez ja, nebo moje firma / stat zbytecne.
- povinne vnuceni i lidem co maji zastavenou cinnost = arogance.
- to ze nevidim v emailu obsah zpravy, i pokud se jedna jen o statni
SPAM spatne.
ptal jsem se ted manzelky/ucetni, jestli muze u cloveka s pozastavenou
podnikatelskou cinnosti vzniknou nejaky problem, pokud by schranku
ignoroval. jako ze uz mu stejne nic duleziteho prijit nemuze. napadlo
nas treba predvolani z financaku ke kontrole, takze zase spatne.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín