Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 21 18:20:10 CET 2023

A Vám přijde normální zamlčet, že odeslání se platí, ale zato zdůraznit,
že příjem je zdarma?
Co byste řekl na reklamu nějaké mobilního operátora, který by
zdůrazňoval, že příjem hovorů je zdarma, ale nezmínil by cenu volání?

Že PČR při osobním podání něco zpoplatňuje a přes datovku ne s tím vůbec
nesouvisí. Je to záležitost PČR jak to má nestavené.

A mimochodem - v čem je tam zásadní realizačně-technický rozdíl mezi
obyčejným mailem a zprávou, poslanou přes datovku?
Správa Datových schránek stojí stát pěkné prachy. Dost velké na to, že
by už odeslání zprávy neúředu nemuselo být zpoplatněno. Běhají tam jenom
elektrony, žádný fyzický pošťák.

PL