Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 21 17:58:52 CET 2023

Pokud pominu ze je vas mail neni v ramci pravidel ani OT...tak delate
uplne to same...tedy uvadite v podstate take polopravdy typu "v podstate
obycejny mail". Stejne tak nijak nesouvisi omezena doba uchovani zprav s
jejich maximalnim poctem v jeden okamzik v DS.

Jinak ja jsem vcera pres datovku podaval zadost na PCR a osobne se plati
poplatek 200Kc a pres datovku je to zdarma a prislo to do 24h zpet.

RV