HTTPS client ESP32

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Pondělí Únor 20 17:17:40 CET 2023

> Jeslti jsem to spravne pochopil tak slo o komunikaci nejakych vlastnich
> zarizenich s valstnim serverem, takze tam by problem byt nemel.

Asi nemel být problém,  ale je to takovy boj, v tls 3 mi přestali
fungovat self signed certifikáty a došel jsem, že jsou obecně zakázány v
tls 3. Certifikáty na delší období byl taky v dalších sw problém. Asi do
jednoduchého embedded zařízení ssl, tls ne. Obecně
http://neco/neco.php?crypteddata=..... asi ok. Na druhé straně
jednoduché cryptování přes AES taky není dobře. Takže k tomu musí být i
nějaké domluvení se na klíči, aby se nepoužíval pořád stejný, řešit
správné domluvení těch jednotek na začáku vůči brute force attack ... .
Pro někoho lépe se vrátit k https i s tím vším, pro mě asi ne do
jednoduchých emb. zařízení.

Jirka