normy a elektrosmog, was: fyzici... povzdych na skoro piatok

Neděle Únor 19 13:52:59 CET 2023

S těma feritama by mě to zajímalo. Předpokládám, že i ten nacvakávací
ferit se musí při nějakém proudu přesytit. Takže aby to tam mělo alespoň
nějaký význam. Teda pokud se nedá přes celý kabel, ale tak velké
nacvakávací ferity jsem neviděl.

Anděl