RE: {MECH} Odstraňování šroubů

vladimir na hkfree.org vladimir na hkfree.org
Neděle Únor 19 12:08:27 CET 2023

Na prvotní navrtání používám s úspěchem středící vrták, co se s ním
navrtávají středy tyčí při soustružení. Ten neuhne. Běžně jsou od průměru 1
mm.

Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Sunday, February 19, 2023 7:52 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: {MECH} Odstraňování šroubů

Já bych jen poznamenal, že ten šroub je ve vázání na mém snowboardu.
Původně to je M6/16 se zapuštěnou hlavou. V desce je cca 7mm a nahoru
koukají necelé dva.
Celkem rád bych ten snowboard ještě používal (je to nová deska, do které
jsem šrouboval steré vázání) a celkem rád bych, aby to udrželo mojí váhu (dá
se odhadnout, že nejsem zrovna Twiggy)

Dne 18.02.2023 v 22:41 Tomáš Mádr napsal(a):
> To je jedna možnost, druhá je navrtat díru a naklepnout do ní torx,
> třetí vrtat vrtákem pro levé otáčky, tam se občas povede zbytek šroubu
> vyšroubovat přímo při vrtání, další vyklepat důlčíkem a nebo navařit
> na zbytek šroubu matku a vytočit ještě za tepla. Pokud je dobrej
> přístup a pevné ruce, tak se dá šroub jenom odvrtat v celé délce i bez
> poškození závitu, nebo převrtat na větší závit nebo opravnou vložku
Helicoil.