Re: {MECH} Odstraňování šroubů

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Únor 19 08:15:58 CET 2023

pokud neco kouka, tak bych zacal obyc drazkou na plochej sroubovak.
dremlem nebo necim podobnym si tu drazku pekne a presne a v klidu
vybrousit na poradnej sroubovak. idealne bit, do ktereho se muzete oprit
a na nej nasadit ockoklic na povoleni. bud ten palcovej malej 1/4, nebo
jsou vetsi bity na 10mm klic. ten 1/4 dela normalne TONA a jde bezne
koupoit. navic se bude hodit i jindy ve spojeni s beznejma bitama.
dulezitej je hned ten prvni pokus. a pokud nejste twiggy, tak idelane se
oprit celou vahou :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65