fyzici... povzdych na skoro piatok

balu balu na k-net.fr
Neděle Únor 19 09:24:48 CET 2023

mal som vcera rozpisane podobne, ale nakoniec som to neposlal.

Prostredie sa vyvija a s nim sa musia aj pouzite technologie. Kym pred
dekadami DCF vysielalo s vyssim vykonom a okolo nebolo vela elektroniky
tak to bolo adekvatne riesenie. Bohuzial doba sa zmenila a v sucasnosti
pouzivat DCF na nieco, na com zalezi je jemne povedane velmi nerozumne.
V pripade, ze neexistuje ziadna alternativa tak povedzme, ale v
sucasnosti mame mnozstvo alternativnych rieseni. Ci uz NTP, alebo styri
nezavisle GNSS systemy. Jednoduche, lacne, dostupne a aplikovatelne aj
pre miesta s internetom aj miesta bez internetu.

Technologia je mrtva a jedine co sa da urobit je remcat, ze to nefunguje :-)

b.