normy a elektrosmog, was: fyzici... povzdych na skoro piatok

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 19 08:50:04 CET 2023

Zkus KV, 80m, tam je to znát. Měl jsem na chalupě remote RX, protože ve
městě nic neslyším. Vloni si soused hned vedle mě chalupy pořídil
fotovoltaiku a od té doby je konečná. S-metr toho remote RX prakticky
ukazuje okamžitý výkon té FV. Takže už je to použitelné jen v noci...