Re: {MECH} Odstraňování šroubů

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Únor 19 01:43:11 CET 2023

urcite sa tym nechcem chvalit. mne sa podarilo utrhnut hned 3 z asi 15
zhrdzavenych srub, co drzia plechy, ktore sluzia ako tepelne stity pod
vyfukovym potrubim. 20-rocne auto, ktore pouzivam uz len na prevoz
materialu, ale udrziavam ho, aby preslo cez STK. mal som snahu matice
normalne povolit, nastriekal som WD40(viem...), odhrdzovac, atd.. skusal
som opatrne povolovat.. no urvali sa.
"riesenie", uvodzovky su naschval: tepelne stity som naspat namontoval
na sruby, ktore vydrzali. a na miesta, kde su sruby urvate, som napatlal
mamuta pod stity a nasledne aj na ne a nalepil som urvate matice aj s
castou zavitu skrutky. pod ne som pridal podlozku, aby mal mamut vacsiu
plochu. potom som to natrel striebrenkou.. nielen ze som presiel cez
STK, ale napodiv to drzi vyse 1/2 roka (ok, velmi na tom aute nebeham).

TSMS